Entrada 3. El meu esport alternatiu (Irene)

 El Floorball:😜

Hola a tots i totes! El meu grup i jo hem agafat aquest esport alternatiu perquè en sentia curiositat de com es practicaria. De totes maneres, alguns del meu equip ja el van practicar de menuts i menudes i els va encantar l'idea de recordar-ho des d'un altre punt de vista, el o la docent. Us deixe una infografia pel que tinga interès d'aquest esports tan divertit.
 
El floorball per adaptar-ho a la situació COVID-19:
-Gel desinfectant per netejar-se les mans al principi i final de la sessió. 
-Desinfectar prèvia i posteriorment el material (col·locar un caixo pel material que deuria de ser desinfectat perquè ha sigut utilitzat a la sessió).
-Intentar tindre el menys contacte possible (aprofitem que es juga amb el stick per mantindre un poc la distancia).
Us deixe un vídeo perquè vivencíeu un poc aquest esport:



Comentaris

  1. Buenas noches David,

    Me encanta poder comentarte esta entrada en particular ya que trabajamos el mismo deporte alternativo. Me gusta como has explicado el deporte mediante una infografía (posiblemente de Canva) con sus respectivas reglas, tiempo, aplicación didáctica... Buen apunte el hecho de como aplicarías este deporte con la situación COVID19!

    Los aspectos a mejorar serían únicamente pequeñas faltas de ortografía pero nada más!

    Mi puntuación sería de un 9.5!

    Un saludo!

    ResponElimina
  2. Me parece interesante poder valorarte esta entrada, ya que mi grupo ha elegido el mismo deporte alternativo y así puedo contrastar nuestra información con la que tú presentas aquí. En mi opinión la información que ofreces es correcta y muy completa. Además, es un punto a favor que hayas tenido el detalle de adaptar la práctica del deporte a la situación actual provocada por la pandemia. Sin embargo, en algunas partes yo habría hecho una exposición más esquemática de la información.

    En conclusión, has hecho un buen trabajo y mi valoración es un 9,5

    ResponElimina
  3. En esta entrada, David explica el floorball y comparte conmigo el deporte alternativo elegido en esta asignatura por lo que me siento muy identificada con el mismo. Creo que ha añadido todas las ideas más importantes y la información más relevante de este deporte alternativo y, el hecho de que haya añadido un apartado donde explica su adaptación al COVID-19 facilita mucho mejor su realización para llevarlo a cabo en las aulas.
    He aprendido mucho más sobre este deporte.
    Mi nota es de un 9,8

    ResponElimina
  4. Amb aquesta entrada David ens explica l'esport alternatiu que ha elegit per dissenyar la seua Unitat Didàctica. Tant la infografia com la informació present en aquesta és rellevant i interessant, fet que dota de qualitat al seu escrit. Així mateix, inclou un apartat molt important davant la situació de pandèmia que estem vivint hui en dia front la Covid-19, el qual ens permet portar-lo a l'aula mab total seguretat. Únicament trobe a faltar el valor didàctic que pot amagar aquest esport i, per tant, la meua nota és d'un 9,5.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Currículum a l'àrea d'Educació Física

Reflexió bloc de Cristina

Reflexió Tradició vs Modernitat

Entrada 1 de l'esgrima (17/11/2020 - Irene)

Reflexió sobre l'avaluació i la qualificació

La pilota al meu poble

Entrada 2 Esports alternatius en temps de Covid-19 (19/11/2020 - Irene)

Sessió de pilota amb Dani (12/11/2020)